رویدادها آرشیو خبر ها
کریس و جورجینا و عشق در اولین نگاه

کریس و جورجینا و عشق در اولین نگاه

جورجینا، نامزد کریستیانو رونالدو در جدیدترین مصاحبه خود ضمن ابراز خوشحالی و رضایت خانوادگی به نخستین ملاقات و آشنایی شان اشاره کرد.

 

مشغول ترتیب و مراقبت از فرزندان مان هستم، ما پرستار نداریم و می خواهیم خودمان از فرزندان مان مراقبت کنیم، به لطف خواهر بزرگ ترم زمانی که اینجا نیستم می توانیم خیالی اسوده داشته باشیم زیرا او از فرزندان مان مراقبت می کند. دوقلوها و پسرم کریستیانو جونیور درست مانند کریس با خصوصیات او بزرگ شده و بسیار مودب و مهربان است، مسولیت پذیری بسیار بالایی دارد، خیلی خوشحالم و از اینکه در کنار انها هستم احساس رضایت می کنم. و حالا که کریس در کنارمان هست خیلی راحت تر هستیم، دیدن او در کنارمان به ما کمک می کند، من از این روش زندگی کردن خیلی خوشم می اید.

 

از او در خصوص عشق شان سوال کردند

 

عشق در نگاه نخست، ما برای اولین بار همدیگر را در خیابان مادرید و در حالی که داشتم به خانه برمی گشتم دیدیم، جرات اینکه با هم صحبت کنیم را نداشتیم. کمی بعد به بوتیکی برای خرید رفت که من به عنوان فروشنده در ان کار می کردم و بعد سرنوشت باعث شد که همدیگر را در یک مهمانی ببنیم، انجا برای نخستین بار با هم صحبت کردیم، آن لحظه ویژه ای بود و بسیار خاصی بود، با وجود اینکه دنیای اطراف مان شلوغ بود احساس تنهایی می کردیم، کریستیانو یکی از بهترین کسانی ست که می شناسم، ما با هم متحد هستیم و همدیگر را به خوبی درک می کنیم. او از من به خوبی محافظت می کند، او فوق العاده است و هر انچه که در خصوص او و در رابطه با او باشد مرا مجذوب می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: